Október 19-ig tart a Tudatos Vásárlók Egyesülete által meghirdetett #ÖkoTakarítás hónapja. Ebből az alkalomból végeztük el legfrissebb mérésünket arról, mennyire népszerűek a környezetbarát tisztítószerek. Látszik, hogy a gyártók reagáltak a vásárlói igényekre: tarolnak az ellenőrizhetetlen állításokkal zöldre festett termékek.
Megmértük: tarol a zöldre festés a boltokban
Október 19-ig tart a Tudatos Vásárlók Egyesülete által meghirdetett #ÖkoTakarítás hónapja. Ebből az alkalomból végeztük el legfrissebb mérésünket arról, mennyire népszerűek a környezetbarát tisztítószerek. Látszik, hogy a gyártók reagáltak a vásárlói igényekre: tarolnak az ellenőrizhetetlen állításokkal zöldre festett termékek.
A Tudatos Vásárlók Egyesülete és a Nielsen piackutató legújabb mérése szerint 2019-ról 2020-ra Magyarországon 42%-kal nőtt az öko mosó- és tisztítószerek forgalma, és mintegy 27%-kal a választék is bővült ebben a szegmensben. Azaz egyre több a környezetbarátként árult szer, és a vásárlók is keresik ezeket. Nem csoda, hiszen a magyarok 88%-a aggódik a termékekben lévő vegyi anyagok egészségi, 87%-uk pedig a környezeti hatásuk miatt.
A teljes cikk a tudatosvasaralo.hu-n érhető el