Hulladékmentes tudástár

Boldogít-e a zero waste?

2021.04.10 10:55
Tudatos Vásárlók Egyesülete
Tudatos Vásárlók Egyesülete

Az Y-generáció, más néven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.

Zöld vásárlás kontra fogyasztáscsökkentés – melyiktől lesz boldog az Y-generáció?

Az Y-generáció, más néven a millenniumiként is emlegetett, 1981-1995 között született nemzedék a fogyasztói társadalom húzórétege. Fogyasztási szokásai komoly hatással vannak bolygónkra. Miként befolyásolja a kulturálisan beépült anyagias szemléletmód az Y-generáció környezettudatos viselkedését? Boldogít-e a zero waste? Ezekre a kérdésekre keresték a választ az Arizonai Egyetem kutatói.

 

 

A Föld erőforrásainak túlfogyasztása az élelmiszerektől és ruháktól kezdve a választott közlekedési formákig vezető szerepet játszik a globális éghajlatváltozásban. Az ezredfordulós, ma nagyjából 25-39 éves generáció már a fogyasztói társadalomba született bele, ők ma a legnagyobb fogyasztói korosztály, a fogyasztói társadalom alakítója és húzórétege. Egyáltalán nem mindegy tehát, milyen a hozzáállásuk a fenntartható fogyasztáshoz.

A kutatók ezt vizsgálva a környezetbarát magatartás két fő típusát tanulmányozták alaposabban a milleniumi nemzedékben:

A teljes cikk a tudatosvasaralo.hu-n érhető el

 

Webáruház készítés
A(z)  megtalálható a GLAMI.hu-n Ár Radar árösszehasonlító és piac depo.hu Látogassa meg a Ritakreativ.hu webüzletet a ShopManian olcsobbat.hu A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.